Ready for take off - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van adainnepal2016 - WaarBenJij.nu Ready for take off - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van adainnepal2016 - WaarBenJij.nu

Ready for take off

Blijf op de hoogte en volg

17 Maart 2016 | Nederland, Rotterdam

Alles is klaar. Tas gepakt, fotospullen klaar, alleen het inchecken via de computer lukt helaas niet. Dus maar zorgen dat ik op tijd op Schiphol ben en daar een tijdje lummelen en proberen een goede stoel in het vliegtuig zien te krijgen.
Als iemand zich nog geroepen voelt.... er ligt nog wel een strijk te wachten op de strijkplank, ik weet niet of ik daar zo nog zin in heb.

De buik kriebelt een beetje en het gesjouw met tassen zie ik niet met
veel plezier tegemoet. Als ik maar eenmaal in het vliegtuig zit dan valt de spanning wel van me af.

Hello children.......here I come. Alleen weten jullie dat nog niet.

  • 17 Maart 2016 - 18:03

    Hessel:

    Dag Ada, terwijl ik dit typ zit jij met je benen dubbelgevouwen in het vliegtuig. We wensen je een hele goede tijd toe en kijken uit naar je verhalen. You go girl!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 27 Feb. 2016
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 8684

Voorgaande reizen:

27 Februari 2016 - 31 December 2016

Nepal 2016

Landen bezocht: