Thuis in Bhaktapur - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van adainnepal2016 - WaarBenJij.nu Thuis in Bhaktapur - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van adainnepal2016 - WaarBenJij.nu

Thuis in Bhaktapur

Blijf op de hoogte en volg

19 Maart 2016 | Nederland, Rotterdam

Je moet wat geduld hebben, maar dan lukt het soms iets op de computer te krijgen.
Wat heb ik heerlijk geslapen en wat doet Naresh het goed als gastheer. Voor een groepje dat een heerlijke slaapplek zoekt vlak bij Thamel........Nepal Apartment is zeker een aanrader.

Ik ben nu in Bhaktapur . Vanmorgen ontbijt in Thamel en daarna opgehaald en naar Bhaktapur gebracht. Ik heb mijn intrek genomen in Shivahotel met uitzicht op Durbar Square. Wat een verschil met vier jaar geleden. Overal liggen stenen en houtsnijwerk van de gebouwen en tempels die zijn ingestort. De mensen zijn weer even vriendelijk en de sfeer is hetzelfde........thuiskomen is dit dus een beetje.

  • 20 Maart 2016 - 10:03

    Milly:

    Gelukkig ben je veilig aangekomen en is alles redelijk soepel verlopen.
    En wat heb je al weer veel geschreven, zeg.
    Hier is het zondagmorgen en ik dacht: kijken of er al berichten zijn, maar ik loop al achter!
    Geniet er van!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 27 Feb. 2016
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 8677

Voorgaande reizen:

27 Februari 2016 - 31 December 2016

Nepal 2016

Landen bezocht: