Weerzien met de kinderen - Reisverslag uit Bhaktapur, Nepal van adainnepal2016 - WaarBenJij.nu Weerzien met de kinderen - Reisverslag uit Bhaktapur, Nepal van adainnepal2016 - WaarBenJij.nu

Weerzien met de kinderen

Blijf op de hoogte en volg

21 Maart 2016 | Nepal, Bhaktapur

Vannacht was er een vergadering van honden, met een flinke vechtpartij. Het hield me wel even uit mijn slaap.
Gelukkig was dit van korte duur en heb ik mijn rust gekregen.

Vandaag na het ontbijt naar het pottenbakken gaan kijken. Er lagen weer veel potten te drogen en gelukkig gaat hier alles zijn gangetje en weten ook de toeristen deze plek weer te vinden.
Daarna naar de supermarkt gelopen om snoepjes voor de kinderen te kopen en weer enkele ontmoetingen gehad op Durban Square met verkopers die je naar hun winkeltjes lokken. Prachtige singing bowls, mooie tekeningen, housework, papierwerk, de een nog mooier dan de ander. Ik ga niet mee en bekijk vol verwondering enkele vreemde Chinese modellen op het plein...net poppen.

's Middags ga ik naar het kindertehuis. Wat een hartelijk en hartverwarmend weerzien is dat. Ik breng de hele midday met ze door. We spelen, voetballen en praten en de middag is eigenlijk te kort. Om half 6 ontmoet ik ook nog LokRaj nog even, die helaas heel laat uit school komt. De kinderen willen heel graag dat ik morgen ook naar het Holi Festival kom en dat ga ik zeker proberen.

  • 21 Maart 2016 - 15:49

    Ruud:

    Ha Ada,
    Mooi wat je de eerste dagen allemaal meemaakt en beleeft. Zo te lezen geniet je er goed van en gaat alles redelijk voortvarend. Jammer dat de aardbeving zo'n langdurige nasleep heeft. Leuke eerste foto's!
    Hier gaat alles, ondanks jouw vertrek, z'n gangetje. AJAX is inmiddels ten koste van PSV koploper in de Eredivisie maar dat zal jou waarschijnlijk een yak zijn. Geniet er van en we blijven je volgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 27 Feb. 2016
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 8672

Voorgaande reizen:

27 Februari 2016 - 31 December 2016

Nepal 2016

Landen bezocht: