Een dagje vliegen.... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van adainnepal2016 - WaarBenJij.nu Een dagje vliegen.... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van adainnepal2016 - WaarBenJij.nu

Een dagje vliegen....

Blijf op de hoogte en volg

18 Maart 2016 | Nederland, Rotterdam

Nou, dat was me het dagje wel. Tijdens de vlucht van Amsterdam naar Abu Dhabi natuurlijk geen oog dicht gedaan.
Dan maar een nacht overslaan was mijn credo, maar dat viel nog niet mee. Op de luchthaven is alleen maar te shoppen als je een flinke geldbuidel het meegenomen. Die Arabieren zijn echt niet goed bij hun verstand: Een flesje water kost zeven euro en je mag alleen in papier geld betalen......en dan krijg je dat gekke geld van hen terug. Het is trouwens ook een bijzonder gezicht als een totaal gesluierde vrouw een dik belegd broodje wegwerkt in het openbaar. Ik heb respect voor de gebruiken, maar ik vind het toch moeilijk om te zien, dat mannen in jeans en niets verhullende T-shirts rondlopen en de vrouwen er volledig gesluierd bij zitten.
Maar goed, ik zat op het vliegveld tussen allerlei snurkende reizigers en had toch even een inzinking. Dit ging gelukkig over nadat ik even languit ben gaan liggen. Om een uur plaatselijke tijd tussen een wereld van reizigers plaats genomen en doorgevlogen naar Kathmandu, waar ik om zeven uur door de jarige Naresh zelf werd opgehaald. Wat was dat een gezellig en goed weerzien en wat is hij blij met zijn cadeautjes. We hebben nog lang gezellig zitten praten. Na twee dagen staan mijn voeten op de hobbelige grond van Kathmandu. Welterusten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 27 Feb. 2016
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 8741

Voorgaande reizen:

27 Februari 2016 - 31 December 2016

Nepal 2016

Landen bezocht: